Aktivitetene

BESKRIVELSE AV UTETIMER:

Zumba: Effektiv danseinspirert trening med fengende musikk.

Styrke og kondisjon: Varierte styrke og kondisjonsøvelser for hele kroppen

Klatring: Klatring i vegg utendørs med topptau. Vi klatrer ved isdammen klatrefelt. Vi har utstyr til utlåns.

BESKRIVELSE AV DIREKTESENDTE TIMER PÅ FACEBOOK:

Kondisjon: Enkle øvelser, noe løp og hopp.

Styrke m/ egen kroppsvekt: Varierte styrkeøvelser for store deler av kroppen.

Tabata: Intervaller med styrke og kondisjonsøvelser (20 sek arbeidstid, 10 sek pause).

Bevegelighet: Fokus på fleksibilitet og bevegelighet.

Nakke/skuldre: Avspenning og bevegelighetsøvelser rettet mot skuldre og nakke.

Bein: Varierte styrkeøvelser for bein, med egen kroppsvekt.

Styrke m/hjelpemiddel: Varierte øvelser for hele kroppen med hjelpemiddel (hvilket hjelpemiddel blir publisert i timeplanen hver uke)

Yoga: Styrke, bevegelighet, balanse og pust.

Styrke: Varierte styrkeøvelser for store deler av kroppen.

Start:Trinn til musikk.

Balanse: Øvelser som styrker kroppen, bedrer kroppskontroll, kroppsholdning og koordinasjon.

Info

Følg Aktiv på dagtid Oslo Idrettskrets på FACEBOOK

Vi anbefaler nærturene til Den Norske Turistforeningen. Se www.dntoslo.no("Aktiv i 100")